Vivix Shaklee Review Untuk Ibu Bersalin Czer

Sebelum ni saya ada share macam mana Vivix membantu menyembuh luka dengan cepat di entry ini. Kali ini saya nak share review pula berkenaan ibu yang bersalin czer menggunakan Vivix. Vivix ini mempunyai polifenol yang sangat banyak dan antioksidan yang tinggi. Antioksidan yang tinggi inilah membantu penyembuhkan luka dengan lebih cepat. 



Macam mana luka boleh kering cepat?

Vivix membantu membaiki, memperbaharui, membekalkan tenaga dan menguatkan pertahanan sel di dalam badan. Bila ibu bersalin czer, kawasan belahan czer boleh bercantum dengan baik sekiranya sel sel kulit mati mendapat darah, nutrisi dan oksigen yang mencukupi. 

Sel kulit mati yang dibekalkan dengan darah, nutrisi dan oksigen yang cukup ini membantu ia bercantum dengan sel kulit baru di kawasan czer. Jadi cantuman antara kedua dua belahan czer akan cantik, sekaligus luka akan cepat kering. 

Kalau baca review pengguna Vivix Shaklee untuk czer memang ramai yang berkongsi berkenaan luka czer yang cepat kering selain daripada badan rasa lebih bertenaga ! 

Kata mudah,
Dalam badan ada sistem peranakkan
Dalam sistem peranakkan ada organ seperti rahim, perut. 
Dalam organ ada tisu
Dalam tisu ada sel

Jadi Vivix yang melindungi sel supaya sel sihat. Bila sel sihat badan inshaAllah akan sihat! 

Jom tengok review pengguna Vivix dibawah ;





Harga asal Rm498, admin nak offer Rm399 termasuklah free postage dan free membership,free support group ibu ibu berpantang.

Nak cuba Vivix boleh klik gambar dibawah 


#vivixshakleereview
#vivixuntuksembuhkanluka
#bersalinczer
#lukaczercepatkering
#tipsberpantangbersalinczer
#vivixreadystock

Post a Comment

0 Comments