Vivix Untuk Luka Czer



Vivix ni ingredients gabungan polyphenols yang bukan calang2 tau korang, dalam Vivix ada Resveratrol, ada ellagic acids, ada anthocyanins yang sangattt banyak kajian untuk kesihatan, and salah satunya wound healing.

Macam mana Vivix ni membantu wound healing kita fokus kat polyphenols keh 😍





1️⃣ PROMOTE ANGIOGENESIS (pembentukan salur darah baru)

Bila ada luka/ kecederaan, maksudnya salur darah kita burst/ pecah kawasan tu. So definitely memerlukan penghasilan salur darah baru kat situ, and Vivix akan membantu mempercepatkan sel2 salur darah baru terbentuk, oksigen cukup di kawasan luka & luka cepat sembuh. 😍 

2️⃣ REMOVE FREE RADICALS

Sebab Vivix ni adalah antioxidant yang tinggi, die memang akan bunuh free radicals.

Free radicals ni die macam dalang kepada semua masalah. Kalau die ada, apa pun yg berlaku dalam badan kita ni sama ada tak function well ataupun terus rosak. 

So bila Free Radicals tak ada, luka confirmmm cepat sembuh.

3️⃣ BOOST COLLAGEN PRODUCTION

Collagen ni protein penting pada kulit. Macam mana kita ambil collagen untuk kecantikan nak kurangkan jerawat, hilangkan parut, sama penting untuk sembuhkan luka sebab collagen akan mempercepatkan penghasilan sel kulit baru yang lebih cantik! Jangan pelik kalau tiba2 kulit lepas czer lagi lawa dari sebelum kalau amek vivix. 

Lagi bagus, tak akan ada isi lebih or keloid yang selalu menjadi masalah bila kita lepas pembedahan kan? 

4️⃣ ANTIMICROBIAL EFFECTS

Luka yang tak dijaga elok2, tak cuci selalu or tak bersih akan mudah kena jangkitan. Ada je bakteria automatik wound healing akan slower. Makin sakit jadinya. But Vivix akan bantu kurangkan risiko jangkitan and cepatkan penyembuhan.

5️⃣ IMPROVE MITOCHONDRIAL FUNCTION

Mitochondria ni rumah tenaga pada sel2. Bila mitochondria ni berfungsi bagus, automatically satu badan akan ada energy untuk buat kerja2 die termasuklah mempercepatkan penyembuhan luka & bagi energy kat ibu2. 






Nak cuba Vivix boleh hubungi saya di 0132515769 untuk dapatkan harga ahli, group sokongan ibu bersalin dan ebook percuma!

Post a Comment

0 Comments