Pengedar Aktif Shaklee Sungai Petani

 Hai Assalamualaikum semua kawan kawan


Korang baca tak minggu lepas yang mama ni sebenarnya adalah pengguna tegar Vivix Shaklee? Ye, dengan mengamalkan Vivix itulah ia menjadi satu testimoni terbaik yang mama lalui sendiri. Bila fikir fikir balik, dah dapat kesan yang baik dengan produk Shaklee why not mama join bisnes ini juga kan untuk sebarkan manfaat kepada orang lain juga.

So akhirnya pada 1 Oktober 2020 mama ambil keputusan untuk menjadi businesswoman Shaklee! Siapa sangka dari menjadi pengedar Shaklee Sg Petani akhirnya sekarang bergelar Master Coordinator. Best tau jadi pengedar Shaklee ni sebab mama puas hati dapat bantu pelanggan seperti anda dapatkan produk supplement terbaik dan berkualiti. 

Mama ada buat postage 1 Malaysia tau, jangan risau sebab Shaklee menyediakan sistem website untuk mama key in order anda dan pihak HQ Shaklee akan poskan kepada anda dengan menggunakan kurier GDEX yang pantas dan efisien. 

Berita gembira untuk yang nak dapat barang segera, mama akan delivery kepada anda. Antara kawasan yang mama boleh cod shaklee adalah :




1. Cod Shaklee Sungai Petani

2. Cod Shaklee Tikam Batu

3. Cod Shaklee Bandar Puteri Jaya

4. Cod Shaklee Sg Layar

5. Cod Shaklee Merbok

6. Cod Shaklee Bedong

7. Cod Shaklee Sg Lalang

8. Cod Shaklee Bukit Selambau

9. Cod Shaklee Kuala Ketil

10. Cod Shaklee Bandar Laguna merbok

Haa banyak kan tempat mama cod? Korang jangan risau, mama memang ada simpankan beberapa unit stok di tangan untuk mama terus hantar kepada anda. Ye, saya adalah pengedar Shaklee Sg Petani yang sah dengan ID Number 1385347. Oh ya anda boleh hubungi mama di link dibawah juga kerana ini semua laman sosial mama.

Facebook Personal : Fatin Hamdann

Facebook Page : Fatin Hamdann Cod Shaklee Sg Petani

Ig Personal : Fatin.Hamdan_

Ig Bisnes : fatinhamdan_shakleekedah

Tiktok : fatinhamdann.shop

Instagram yang memaparkan aktiviti COD SHAKLEE SG PETANI

Kedai online fb pafe saya

Kedai online di instagram bisnes


Jadi kalau korang nak dapatkan produk Shaklee, nak rasa dan cuba boleh contact mama dengan klik setiap link media sosial di atas ataupun klik je gambar dibawah untuk whatsapp dan dapatkan konsultasi percuma dari mama ya. 


#coshakleekedah
#codshakleesungaipetani
#codvivixsungaipetani
#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Post a Comment

0 Comments