Testimoni Shaklee Saya - Cara Sembuh Czer Dengan Vivix

Hai semua. Dalam entry kali ini, mama nak share testimoni Shaklee saya sendiri. Shaklee ni ada banyak produk dan supplement yang terbaik tapi ada satu yang paling saya suka dan menjadi pilihan hati. Jemput baca sampai habis ya.



Ada tak kat sini yg pernah operate czer?

Saya dah 2 kali operate czer. Pengalaman operate czer kali pertama buatkan saya trauma untuk pregnant. Masih teringat sampai sekarang rasa ngilu dekat tempat jahitan pembedahan. Ingatkan lepas discaj wad, dah boleh berpantang macam biasa. Kena warded semula sebab ada komplikasi dan sesak nafas.

Bersalinkan anak sulung secara czer, jalan sendiri pun tak mampu sebab sakit dalam perut. Kena ampu perut, kena jalan bongkok bongkok. Naik kereta otw balik dari hospital ke rumah (10 minit je pun sebab dekat) tapi jadi lambat sangat sbb suami kena drive 10k/m sebab bila terhentak sikit, rasa tu SAKIT SANGAT! Sampai air mata ni menitik lah ceritanya.

Dengan terpaksa warded kali ke 2 sebab nak pengsan, anak kuning lagi. First time kan memang stress lah. Emosi terganggu sangat dah waktu ni. Sampai rasa, trauma dah nak bersalin lagi.

Selepas 5 tahun Allah rezekikan saya pregnant anak kedua. Allah takdirkan mengandung lagi kali 2 selepas 5 tahun. Orang cakap luka czer pun dah elok. Macam macam persediaan saya buat agar dapat bersalin normal. Masa dah minggu ke 30 lebih, terpaksa rujuk pakar sebab bayi dalam perut macam dah tak membesar. Sekali doktor bagitau yg baby melintang, dan terpaksa lalui juga czer.



Emosi kembali terganggu bila doktor sahkan anak kedua pun melintang. Tak boleh pusing sbb anak sulung dulu dah Czer. Parut dalam dh ada, plus mama bekas ASD.

Bila tahu yang ni, tak pasai pasal pasal darah naik. Ah pulak dah. Macam macam lah jadi hanya sebab stress nak kena czer. Dahla PKP, korang bayangkan semua nk handle sorang sorang dalam ward tu nanti.

Sebelum operate tu, saya sempat google dan saya search tentang cara sembuhkan luka czer dan cara pantang ibu czer. Ramai yang cadangkan untuk ambil suplemen minuman botani dari Shaklee iaitu Vivix. Bila tengok harga, menggigil juga tangan. Tapi sebab nak cepat sihat, tak nak lagi pengalaman czer kali pertama berulang, tekad juga untuk ambil Vivix.



Alhamdulillah, selepas sahaja sedar daripada operation terus minta nurse bancuhkan Vivix ni. Nurse siap cakap, cepat lah sihat lepas minum ni . Serius!!! Memang berbeza sangat pengalaman bersalin czer dan berpantang anak ke 2.

Alhamdulillah banyak beza, banyak perubahan.

Kalau dulu, lepas operate even 3 hari pun jalan kena papah. Kalau tak papah, mama akan rebah. Tapi selepas bervivix, kali ni operate, tak sampai 24 jam boleh bangun berjalan ke toilet seorang diri tanpa dipapah.

Kalau dulu lepas czer, mama tak mandi walaupun dah hari ke 7 tapi dengan asbab Vivix, selepas je tiub pundi kencing dicabut mama ke toilet mandi siao shampoo rambut!

Kalau dulu, lepas operate sesak nafas sebab oksigen tak cukup, dan jantung mama tak kuat. Warded kali ke 2 selepas bersalin. Tapi selepas bervivix, kali ni jalan pun laju. Muka ceria, umi cakap tak pucat lesu.

Kalau dulu badan letih mood sangat teruk tapi selepas czer dan berpantang dengan Vivix saya boleh buat live di Facebook dengan ceria dan hampir setiap hari. Wow maktang live di FB, padu kan! Ehehehe.




Kesemua gambar di atas adalah ketika saya berpantang

Bengkak susu banyak kali, jangan ceritalah sebab badan sihat, sekaligus production susu pun lancar. Susu meriah sampai tak cukup freezer rumah umi saya, terpaksa bawa bekalan susu yang sudah dipam ke rumah satu lagi. Allahu syukur Alhamdulillah.

Tak pernah menyesal memilih untuk bervivix. Sesuai dengan kualiti kesihatan yang kita dapat. Luka czer cepat sembuh. Siap aktif lagi masa berpantang. Dah tak sakit teruk macam pengalaman czer kali pertama. Inilah testimoni terbaik Shaklee yang saya sendiri alami. Nasihat mama untuk mereka yang tunggu masa nak bersalin, mama memang rekemen sangat cuba Vivix ni. Ini bukan sekadar testimoni Shaklee yang direka tetapi real experience yang saya lalui sendiri.

Vivix sangat bagus untuk melindungi sel dalam badan. Ia mengandungi polifenol yang sangat tinggi yang mana polifenol ini berfungsi sebagai antioksidan yang tinggi bagi melindungi sel dari radikal bebas. 

Antara kebaikan polifenol adalah :

1. Meningkatkan penghasilan tenaga

2. Mengawal tekanan darah

3. Mengawal gula dalam darah

4. Membantu pengurangan berat badan

5. Kelihatan muda, kulit lebih sihat

6. Join tulang yang fleksibel

7. Menyokong kesihatan mata

8. Mengurangkan risiko pertumbuhan sel

Tahukah anda sel yang sihat akan menyebabkan tubuh badan anda sihat? Kalau sel anda tidak sihat badan akan tidak sihat juga. Sel yang tidak sihat akan menyebabkan badan mudah letih, tak bersemangat, mengantuk walaupun tidur cukup, kulit kusam, luka lambat sembuh dan pelbagai lagi kesan buruk lain.

Jadi pengambilan Vivix ini akan memastikan sel sel dalam badan kita sentiasa sihat jadi sekaligus badan kita akan rasa :

1. Rasa lebih bertenaga

2. Kulit lebih muda

3. Jantung lebih kuat

4. Membaiki fleksibiliti sendi

5. Mengawal paras gula yang sihat

6. Penglihatan yang tajam

7. Membantu pengurangan badan

8. Rasa sihat berpanjangan



Jadi kalau korang berminat nak dapatkan Vivix yang sedang ada promosi boleh contact mama ya, mama akan bantu assist anda cara dapatkan Vivix yang FREE MEMBERSHIP ini dan cara makan yang betul untuk mendapatkan kesan yang terbaik, inshaAllah. Klik sini untuk sebarang pertanyaan lanjut 0132515769.

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#Vivix #setpantangshaklee 
#vivixuntukczer 
#berpantangdenganvivix

Post a Comment

0 Comments