3 Langkah Dapat Vitamin Percuma dengan Cash Rebate Shaklee

Pernah dengar tak yang Shaklee tawarkan dapat vitamin Shaklee secara percuma dengan menggunakan cash rebate? Ahaaa kalau belum pernah dengar lagi jom mama kongsikan dalam entry kali ini. Sebelum mama explain berkenaan vitamin percuma ini, mama nak terangkan dahulu berkenaan cash rebate.



Dalam Shaklee ada disediakan cash rebate apabila kita membeli produk mereka. Wahh untungkan! Dahla Shaklee merupakan supplement terbaik di Malaysia, lepas tu beli barang dia boleh dapat cash rebate lagi. Inilah keuntungan menjadi ahli Shaklee yang ramai lagi orang diluar sana tak tahu. Mudah je nak jadi ahli Shaklee tau.

Cash rebate ini akan anda akan dapat setiap 14hb setiap bulan. Wang anda akan dikreditkan secara langsung ke dalam akaun bank anda pada tarikh berkenaan. Jadi anda tidak perlu susah hati macam mana nak dapatkan cash tersebut. Cuma aktif membeli, makan supplement dah boleh dapat cash rebate. Lagi best sekiranya kongsi dengan kenalan anda berkenaan supplement yang anda makan, mana tahu mereka juga berminat dan ini boleh naikkan lagi jumlah cash rebate tersebut.

3 langkah mudah untuk makan vitamin percuma dengan menggunakan cash rebate

 1. Daftar sebagai ahli Shaklee

Pertama sekali mestilah anda kena daftar Shaklee dulu dan dapatkan nombor keahlian (SID) anda. Cara mudah daftar cuma klik disini sahaja dan ikuti semua arahan tersebut.

Anda Cuma perlukan masukkan email dan password, kemudian tandakan tick pada ketiga tiga kotak di atas, akhir sekali klik join now. Anda akan dapat satu SMS yang mengandungi nombor keahlian anda. Maka anda sudah siap daftar !

 

2. Belian Di Sistem Shaklee

Langkah kedua, anda boleh masuk ke website Shaklee dan buat belian supplement atau skincare atau keperluan kebersihan rumah di sini. Cara untuk buat belian adalah seperti berikut :



Masuk ke website Shaklee dan pilih Shop kemudian klik pada vitamin vitamin yang anda nak beli.


Anda boleh buat bayaran sama ada menggunakan online banking atau credit card.

 3. UV Terkumpul

Setiap kali anda beli vitamin terbaik Shaklee ini, anda akan dapat point. Dalam Shaklee, point tersebut dikenali sebagai UV. Setiap UV ini apabila dikumpulkan boleh melayakkan anda untuk dapat cash rebate. Minima cash rebate adalah sebanyak RM25+- dan maksimum adalah inifiniti!


Setiap produk ada UV, UV terkumpul dalam sebelum melayakkan anda dapat cash rebate mengikut percentage.



Oleh itu, dengan cash rebate yang anda dapat ini akan dikreditkan ke akaun bank anda setiap 14hb setiap bulan, dengan duit ini anda boleh beli semula vitamin di website Shaklee tadi. Jadi anda dah tak perlu risau lagi, macam mana nak invest untuk dapatkan keperluan nutrisi badan anda setiap bulan.

Yang bestnya, bila anda kongsikan kebaikan atau kesan baik yang anda dapat apabila menggunakan Shaklee dengan kenalan seperti keluarga atau rakan rakan, mungkin ada antara mereka yang berminat untuk makan vitamin juga. Jadi anda boleh beli di website Shaklee anda dengan menggunakan nombor keahlian anda. Ini boleh meningkatkan point UV terkumpul setiap bulan itu, sekaligus boleh bantu dapatkan cash rebate yang lagi banyak. Menarik kan?

Jangan risau, selain belian vitamin di website Shaklee, anda juga boleh walk in ke Branch Branch Shaklee di 7 kawasan di negeri berbeza. Lagi best tau walk in sebab anda boleh tengok sendiri dan sentuh sendiri botol botol vitamin yang ada.

Haa satu lagi bonus, apabila anda sudah daftar ahli disini, anda layak untuk masuk ke group info vvip khas untuk customer. Mama sendiri yang akan selalu kongsikan tip kesihatan, info produk dan promo terkini, jadi anda akan selalu tahu lebih awal perkara perkaea yang best di dalam Shaklee.

Jangan tunggu lagi, jom daftar Shaklee sekarang dan nikmati ganjaran cash rebate dan ganjaran lain yang lebih menarik. Hubungi mama, untuk pertanyaan lanjut!

Post a Comment

0 Comments