Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Saya dulu bukanlah pengamal vitamin tegar tetapi umi dan abah selalu bekalkan vitamin untuk minda dan kesihatan sepeti Spirulina. Tetapi saya mengjadi pengamal tegar vitamin bila terjebak dengan Shaklee. Sejak itu pejam celik sudah 3 tahun saya menjadi pengguna tegar vitamin Shaklee.


Macam Mana Boleh Terjebak Dengan Shaklee

Kisahnya bermula apabila saya pernah melalui pembedahan czer melahirkan anak sulung dan keadaan tersebut sangat tragis. Ini kerana selepas czer, saya perlu berjalan dan bergerak lebih banyak untuk mengelakkan darah beku di dalam badan tetapi kesan ubat bius belum berkurang di dalam badan yang mengakibatkan saya tidak boleh berjalan langsung. Saya ke tandas perlu dipapah, kemudian perut sangat sakit, tidak boleh tersentak walau sedikit. Bahkan saya warded kali kedua kerana komplikasi jantung. Keadaan ini menyebabkan saya sukar untuk berpantang dengan baik. Waktu ini saya tidak ambil sebarang vitamin tambahan dari luar melainkan yang dibekalkan oleh hospital seperti ubat tahan sakit dan vitamin c.

Selepas 5 tahun, saya disahkan mengandung kali kedua dan terpaksa czer juga kerana kedudukan bayi yang melintang di dalam rahim. Ini berpunca kerana rahim saya berbentuk love. Bila tahu saya kena czer, maka saya mula risau dan takut trauma kali pertama terjadi kembali. Oleh itu, saya mula "search" cara sembuhkan czer dengan lebih cepat, dan rata rata hasil carian menunjukkan Vivix sangat membantu ibu czer kering luka dengan cepat selain membekalkan tenaga yang baik. Tanpa ragu, saya terus beli.

Selesai sahaja czer, saya minta nurse bancuhkan dan minum dengan straw sebab ibu czer tidak boleh bangun selepas czer. Namun, selepas 6 jam kemudian iaitu apabila tiub pundi kencing dicabut, saya perlahan lahan bangun dari katil dan berjalan, saya terkejut bilamana saya tidak merasa pedih dan ngilu dikawasan czer. Bahkan saya boleh berjalan tanpa ampu perut, tidak terbongkok bongkok dan mandi serta shampoo rambut! MashaAllah, saya teruja sangat dengan keadaan tersebut. Sepanjang berpantang pun saya sangat bertenaga dan mampu "live" di Facebook setiap hari !

Pengalaman inilah yang menyebabkan saya jatuh cinta dengan Shaklee, saya terus mengamalkan vitamin Shaklee setiap hari sehingga ke hari ini asbab kesan yang saya sendiri alami.

Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee?

1. Selamat, Terbukti dan Berkesan

Shaklee menjalankan lebih 100 000 ujian kawalan kualiti setiap tahun bagi memastikan produknya selamat digunakan oleh pengguna. Tahukah anda bahawa kos ujikaji ini sangat mahal dan menelan belanja berjuta ringgit? Apabila Shaklee sanggup melaburkan kos yang besar untuk hasilkan produk yang baik ini menunjukkan bahawa keselamatan pengguna mereka amatlah penting.




Kajian tersebut membuktikan Shaklee bebas daripada 350 bahan berbahaya seperti paraben, peluntur dan lain lain lagi. Shaklee juga halal dan boleh dimakan oleh muslim.



2. Kesan Yang Baik

Kalau tadi anda baca tentang kisah saya yang mendapat kesan kesembuhan luka czer yang sangat cepat apabila mengambil Vivix semasa berpantang, begitu juga dengan suami saya. Dia mendapat kesan baik apabila mengamalkan set kurus Shaklee kerana berjaya menurunkan berat badan sebanyak 18kg dalam tempoh setahun. Pengambil vitamin set kurus Shaklee bukan hanya membantu untuk menurunkan berat badan tetapi memberikan kadar kesihatah menyeluruh dengan lebih baik. Bacaan kolestrol cantik, badan bertenaga dan tidak mudah letih walaupun sedang diet. Boleh juga baca kisah kurus disini.

Bacaan kolestrol

Hilang 18kg dengan set kurus Shaklee

3. Makan Vitamin Dapat Bonus

Yang bestnya saya ambil vitamin Shaklee tapi boleh dapat cash bonus setiap bulan. Minima cash bonus yang Shaklee tawarkan adalah RM25 ringgit dan inifiti!Itulah kelebihan Shaklee, sambil berbelanja untuk kesihatan dapat juag masuk duit balik kan.

Nilai cash bonus ini akan dikreditkan ke akaun anda pada bulan berikutnya


Haa inilah sebab kenapa saya suka Shaklee dan memilih Vitamin Shaklee untuk hidup kami suami isteri. Ia bukan sahaja baik untuk tingkatkan kesihatan tetapi juga selamat untuk diamalkan seisi keluarga. Sekiranya anda ingin mencuba vitamin Shaklee boleh hubungi saya di 013-2515769.




Post a Comment

0 Comments