Hari Raya Open House Banyak?

Bila tiba je hari raya, mesti kita semua penuh jadual dengan jemputan open house kan? Kalau tak penuhi jemputan tak best juga kan sebab bukan selalu ada open house dan inilah masa untuk bertemu beramah mesra dengan sanak saudara, jiran tetangga dan sahabat handai. Mama personally memang suka juga hadiri open house waktu hari raya ini kerana masa inilah dapat luangkan masa bersama kenalan selain dapat makan sedap sedap hehehe.


Makan sedap ni macam macam jenis menu ada. Kadang lain negeri lain menunya, tak kurang juga ada yang saling bertukar juadah. Antara menu yang famous waktu open house apa korang rasa? Haaa kalau mama memang selalu jumpa menu berikut :

✅Nasi impit dengan kuah kacang
✅Lontong
✅Ketupat dan lemang
✅Satay
✅Bihun sup 
✅Laksa
✅Nasi tomato
✅Nasi briyani
✅Rendang 
✅Soto
✅Mee kari
✅Roti Jala





Haaaa banyakkan menu, ada lagi tu yang tak dilist tu kan hehehe. Semakin banyak kita hadiri jemputan open house hari raya ini, semakin banyak kuantiti yang kita makan. So keadaan tersebut sebenarnya boleh menyebabkan berat badan naik sekiranya tidak terkawal

Oleh itu, untuk pastikan berat badan terkawal mama dan suami akan pastikan kami konsisten ambil supplement khas untuk berat badan. Antara supplement yang kami ambil adalah Omega Guard, dan Herblax. Jom mama sharekan manfaat setiap satu supplement ini secara ringkas.


1. Omega Guard

Omega guard adalah pembantu untuk turunkan berat badan berlebihan. Ia adalah agen pembakar lemak yang paling berkuasa dalam supplement Shaklee. Omega Guard yang disuling sebanyak 3 kali ini bukan setakat membakar lemak lemak jahat di dalam badan tetapi juga membakar lemak yang baru sahaja masuk selepas kita mengunyah makanan tersebut! Wow menarik kan?



Omega guard juga boleh mengurangkan masalah kolestrol, jadi jangan takut kalau dah terlebih makan daging atau ayam atau makanan yang berminyak, korang just ambil 3 biji Omega Guard ini dan ia sudah mengurangkan kolestrol tadi. Senang cerita, Omega Guard  boleh membantu kesihatan jantung. Haaa gitu!


2. Herblax

Herblax ni sangat penting musim perayaan ni. Ia boleh bantu keluarkan semula semua makanan makanan dari perut kita. Herblax boleh mengelakkan masalah sembelit. Semua toksik toksik akan dikeluarkan dengan melancarkan sistem percernaan. Paling syok, Herblax boleh bantu untuk kempiskan perut. Wahhh mama rasa inilah kunci untuk maintain saiz seluar !

Bayangkan, makan Herblax sebelum tidur, esok pagi je akan terus berjuang di dalam toilet untuk mengeluarkan semua makanan makanan berlebihan yang kita dah ambil waktu open house di siang hari.

Haaa jadi, kalau korang hadiri open house waktu hari raya ini jangan lupa untuk ambil Omega Guard dan Herblax untuk selesakan perut anda dan boleh kawal berat badan sedia ada. Bestnya bila raya boleh makan tanpa merisaukan berat badan !

Untuk yang belum pernah cuba lagi Omega Guard dan Herblax ini, boleh hubungi mama dan mama akan bantu konsult anda dan cara jadi ahli supaya anda dapat beli produk dengan harga yang jauh lebih murah. Boleh klik 013 2515769 untuk soalan lanjut.

Post a Comment

0 Comments