Cara Mudah Dan Percuma Renewal Keahlian Shaklee

Shaklee menawarkan keistimewaan dan kelebihan kepada anda yang berdaftar sebagai ahli. Sama ada anda sekadar ahli yang menggunakan Shaklee untuk diri sendiri atau anda menjana pendapatan dengan berkongsi kebaikan dan manfaat yang anda dapat daripada produk Shaklee.

Dalam entry sebelum ni, mama ada kongsikan cara untuk dapatkan cash rebate dengan Shaklee. Siap boleh dapat vitamin percuma lagi tau!

Keahlian Shaklee ada tarikh luput?

Jadinya, satu kerugian yang amat besar jika kita biarkan keahlian Shaklee kita tamat tempoh dan tidak diaktifkan semula. Sebenarnya, keahlian Shaklee ada tarikh luput. Keahlian Shaklee dikira aktif dalam tempoh 1 tahun. Dan tarikh luput akan jatuh pada tarikh lahir kita.

Jika dalam tempoh 1 tahun tersebut, langsung tidak ada pembelian produk Shaklee yang dibuat menggunakan ID kita sama ada melalui website atau di branch Shaklee, keahlian akan dikira tidak aktif, dan perlu kepada renewal bila sampai masanya.


Ahli Shaklee akan dapat kad E-ID ni. Dah siap mention tarikh luput keahlian.

Bila masa untuk renewal keahlian Shaklee?

Renewal boleh dibuat dalam tempoh 3 bulan sebelum atau 3 bulan selepas daripada tarikh luput, iaitu tarikh lahir kita.

Macam mana cara untuk renewal keahlian?

Renewal keahlian boleh dibuat melalui website Shaklee atau di branch. Beli apa-apa sahaja produk Shaklee, dan pastikan belian dibuat menggunakan ID sendiri.

Perlu apa-apa bayaran untuk renewal?

Renewal Shaklee adalah PERCUMA. Hanya beli sahaja apa-apa produk Shaklee, dan anda dikira sudah renewal keahlian.

 

BERITA GEMBIRA UNTUK ANDA YANG NAK RENEWAL KEAHLIAN BULAN INI!

Kalau anda tak tahu nak beli produk apa untuk renewal keahlian, mama sangat cadangkan anda beli Set Rahmah Shaklee. Dah lah murah, jimat dan berbaloi sangat.

Ni ada lagi offer best, khas untuk baki beberapa hari sahaja lagi bulan Mei ini. Dengan belian set ni pun dah boleh renewal keahliah. MUDAH KAN!





Post a Comment

0 Comments