Tawaran Insentif Shaklee Malaysia

Pada bulan April 2023 Shaklee melancarkan satu program khas untuk semua pengedar iaitu Program Insentif Shaklee yang bermula pada bulan ini iaitu April dan tamat pada bulan Jun 2023. Dalam program ini, Shaklee menawarkan duit tambahan sebanyak RM600 tidak termasuk bonus bulan sedia ada. Program ini adalah salah satu inisiatif dari pihak syarikat untuk membantu semua pengedar Shaklee lebih bersemangat untuk kembangkan perniagaan mereka.



Sebenarnya ini bukan pertama kali yang dilakukan oleh Shaklee kerana waktu mama mula daftar Shaklee pada Oktober 2020, mama juga pernah dapat duit tambahan dari Shaklee sehingga RM2000 sekiranya berjaya mencapai setiap cabaran dari pihak syarikat. Menarik bukan?


Cabaran Duit Tambahan RM600 boleh beranak sehingga RM7000

Eh macam mana tu? Tadi cakap Shaklee nak bagi duit tambahan sebanyak RM600, macam mana boleh beranak sehingga ke RM7000?

Jom mama terangkan satu persatu secara ringkas supaya anda semua faham.

Untuk mendapatkan duit extra sebanyak RM600 tersebut, setiap pengedar perlu rank up atau efektif sebagai Supervisor dan Senior Supervisor dan mengekalkan pangkat selama 2 bulan berturut turut selepas rank up atau efektif dalam tempoh bermula April sehingga Jun 2023. Setiap kali pengedar rank up atau efektif dalam sebulan, maka dia layak untuk dapat bonus sebanyak 21% iaitu bersamaan 4 angka bermula RM1200-2500 atau lebih lagi.


Tingkat bonus dalam Shaklee


Jadi, apabila satu satu pengedar itu berjaya mengekalkan kedudukan 21% selama 3 bulan berturut turut maka dia layak untuk peroleh duit extra sebanyak RM600 dari Shaklee. Ini menjadikan jumlah keseluruhan duit yang dia dapat adalah lebih kurang RM7000 untuk 3 bulan itu.

Jumlah RM7000 itu sangat besar dan banyak kan? Untuk keadaan ekonomi sekarang, angka tersebut sangatlah membantu kita semua untuk top up mana mana keperluan kehidupan. Kalau saya sebagai suri rumah dapat macam tu, hip hip hoorey lah jawabnya!


Siapa yang layak untuk Insentif Shaklee Malaysia ni?

Semua yang berdaftar dengan Shaklee layak untuk rebut peluang keemasaan ini walaupun anda baru je nak daftar hari ini. Kalau anda belum daftar lagi, boleh pilih untuk daftar dengan saya dengan salah satu cara dibawah :

✅Cara 1

Anda perlu bayar RM35 sebagai yuran keahlian dan terus menjadi ahli

 

✅Cara 2

Buat belian produk yang melayakkan anda dapat FREE MEMBERSHIP (mama akan terangkan lebih lanjut cara 2 ini apabila anda whatsapp mama)

 

Ini cara daftar untuk orang yang baru nak sertai Shaklee. Tetapi program insentif Shaklee ini terbuka kepada semua yang berdaftar tak kira sama ada anda ahli baru atau ahli lama dan mereka boleh penuhi syarat syarat dibawah :

1. Rank Up Supervisor & Senior Supervisor

Untuk yang belum bergelar leader iaitu pengedar yang ada pangkat , mereka perlu rank up ke pangkat Supervisor atau pangkat Senior Supervisor bermula dalam bulan April, mei atau Jun 2023. Kemudian perlu mengekalkan pangkat tersebut 2 bulan berikutnya dan mereka akan dapat RM600.

2. Efektif Rank Supervisor & Senior Supervisor

Bagi mereka yang pernah rank up ke pangkat di atas dalam tempoh April – Disember 2022, maka apabila mereka efektif iaitu mengekalkan pangkat tersebut semula pada April – June 2023 maka mereka layak untuk menerima Insentif Shaklee sebanyak RM600 tersebut.

3. Rank Up & Efektif

Untuk mereka yang pernah rank up bermula April – Disember 2022 dan mengekalkan pangkat tersebut pada Januari hingga Mac, dan mereka rank up ke Rank Sr Supervisor atau Coordinator dan kekal efektif selama 2 bulan berikutnya , maka layak untuk menerima RM600.

Jangan risau, kalau perlu bantuan mama untuk memahami lebih dalam dan anda bercita cita untuk dapat RM600 ini, boleh hubungi mama ya!

 

Pangkat dalam Shaklee

Kelebihan dapat Insentif Shaklee

Banyak kelebihan yang anda boleh dapat apabila berjaya menyahut cabaran Insentif Shaklee Malaysia ini. Wang tunai memang sangat penting zaman sekarang kan? Ya wang memang tak boleh beli kebahagiaan tetapi sekarang semuanya memerlukan wang.

Bayangkan dengan cash bonus 4 angka setiap bulan dan lebihan duit sebanyak RM600 tersebut, anda boleh lakukan apa sahaja yang anda nak. Mungkin nak belikan baju baru untuk anak, bawa keluarga berjalan jalan, belanja keluarga makan di tempat idaman, atau mungkin anda nak buat simpanan.

Selain dapat duit extra, sebenarnya apabila anda sudah rank up ke rank seterusnya anda bakal peroleh mata yang menyumbang kepada trip pelancongan Shaklee yang sangat mewah. Haa percutian anda pun ditaja. Best kan?

Pastinya apabila anda sudah mula membina sebuah empayar dalam bisnes Shaklee apabila anda berjaya menerima insentif ini kerana apabila anda rank up itu menunjukkan kerjaya anda sedang berkembang baik. 

Kesimpulannya,jom cepat cepat daftar Shaklee dan mulakan career path anda bersama kami. Banyak lagi peluang best dalam bisnes Shaklee yang anda bakal terokai. Tetapi semua itu anda bakal dapat apabila anda bertindak sekarang. Anda boleh hubungi mama untuk maklumat lanjut dan mama akan bantu anda membina pendapatan di dalam Shaklee Malaysia. Jumpa anda di group whatsapp ya!

Klik gambar untuk daftar


Post a Comment

1 Comments

  1. Time kasih master kongsi lebih detail insentif nih. Sebaiknya ambil peluang ni bagi kukuh empayar masing2

    ReplyDelete