Pain Relief Shaklee untuk sakit sendi

Korang pernah ke alami kejang kaki atau rasa sakit lutut dan mana mana bahagian sendi? Kalau ya, anda perlu baca entry kali ini sehingga habis sebab dalam entry kali ini saya nak kongsikan berkenaan satu produk yang kembali semula setelah bertahun tahun tak masuk ke Malaysia iaitu Pain Relief Shaklee yang sangat membantu utnuk masalah sakit sendi.
Pain Relief Shaklee adalah suplemen semulajadi untuk mengurangkan keradangan dan kesakitan. Bahkan ia sangat selamat untuk kegunaan jangka masa panjang. Bagaimana Pain Relief Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah sakit sendi? Pain Relief ini dihasilkan dengan gabungan ekstrak Boswellia dan ekstrak Safflower.Ekstrak Boswellia dan Safflower adalah 'ubat semula jadi' yang popular untuk melegakan kesakitan. Boswellia adalah pokok besar yang menghasilkan resin, telah digunakan selama berabad-abad dalam perubatan tradisional untuk merawat keradangan dan kesakitan. Manakala Safflower pula, adalah sejenis tumbuhan thistle yang menghasilkan biji, mengandungi minyak yang kaya dengan asid linoleik, asid lemak penting yang mempunyai sifat anti-radang. Gabungan kedua dua jenis ekstrak tumbuhan ini dirumus dengan campuran sinergistik berpaten, maka ia sangat selamat digunakan kerana ia mempunyai satu kelebihan berbanding dengan ubat tahan sakit lain diluar sana.
Ini kerana lazimnya pengambilan ubat tahan sakit akan menipiskan lapisan perut, sebaliknya bahan bahan di dalam Pain Relief Shaklee akan "enhanced" lagi lapisan perut. Jadi pengguna tidak akan mengalami kesan pedih pedih perut selepas mengambil "ubat tahan sakit semula jadi" ini! Selalunya orang yang mengalami sakit sendi adalah disebabkan keradangan, perlanggaran sendi dan ada buih angin. Jadi Pain Relief ini akan mengurangkan rasa sakit pada sendi kemudian akan melindungi tulang lembut dari keradangan dan akhir sekali menyokong proses penyembuhan dengan meningkatkan pengaliran darah pada kawasan sendi. Ini antara kesan kesan positif dari pengguna yang mengamalkan suplemen ini.
Antara keistimewaan Pain Relief lagi adalah untuk : 1. Melegakan sakit sendi dan otot 2. Bantu mengurangkan sakit pinggang dan belakang 3. Menyokong pergerakan dan fleksibiliti sendi 4. Melegakan segugut 5. Membantu perbaiki tisu-tisu dengan meningkatkan peredaran darah 6. Membantu merencatkan keradangan
Untuk dapatkan Pain Relief Shaklee boleh hubungi 013-2515769 nanti Fatin akan assist ya!

Post a Comment

0 Comments